donderdag 30 juni 2016

PRETTIGE VAKANTIE


Voor mijn blauwe kleuters en 7 groene kleuters
Als ik mocht, echt waar,
Dan hield ik je nog een jaar!
Maar je bent hier nu klaar,
Dus ja, ga nu maar…
Ik zal nog even zwaaien,
Tot voorbij de poort.
Met ‘veel geluk’
En ‘het ga-je-goed’,
Mijn allerlaatste toverwoord.
En zie ik je in september weer,
Dan zal ik denken,
Fier en blij:
Dat was er toch mooi eentje van mij!
Ik ga je missen!
Geniet van een welverdiende vakantie
Dikke knuffel juf Els (je)

Voor mijn 6 groene kleuters
De vakantie komt eraan…
Jouw stoeltje blijft nog even in de Julesklas staan…
Samen met Jules en onze vriendjes voelen we ons sterk…
en gaan we in september weer aan het werk.
Geniet nu maar met volle teugen
van de vakantie
Dikke knuffel juf Els (je)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten